شیمی یازدهم جزو مباحث بسیار مهم و اساسی در کنکور سراسری است. در واقع از کنکور 1404 به بعد اهمیت شیمی یازدهم از دو جنبه بیش از همیشه است: اول آنکه مطابق سال‌های قبل، حدود یک سوم از مسائل شیمی کنکور سراسری از فصل‌های مختلف کتاب شیمی یازدهم خواهد بود، و دیگر آنکه از کنکور این سال به بعد، نتایج امتحان نهایی شیمی یازدهم نیز در کنکور تاثیر مستقیم (مثبت یا منفی) خواهد داشت.

بنابراین به همین دلیل هم هست که هر ساله هزاران دانش‌آموز یازدهمی از سرتاسر ایران با تیم اساتید شیمی ایران تماس می‌گیرند و به دنبال کلاس خصوصی شیمی یازدهم و شرکت در کلاس‌های بهترین دبیران شیمی یازدهم کشور هستند.

اگر شما هم به دنبال کلاس خصوصی شیمی یازدهم بوده‌اید و سر از اینجا درآورده‌اید! بهتان تبریک می‌گوییم. زیرا هم‌اکنون می‌توانید هر مشکلی را که در درس‌های مربوط به کتاب شیمی یازدهم داشته‌اید را فراموش کنید و به زودی به برترین ورژن خود در درس شیمی یازدهم تبدیل شوید.

معرفی فصل‌های شیمی یازدهم

همانطور که حتماً در جریان هستید، کتاب شیمی یازدهم نظام جدید دارای سه فصل می‌باشد که اهمیت این سه فصل در امتحان نهایی یا در کنکور سراسری به هیچ عنوان یکسان نیست (در ادامه این موضوع را بیشتر شرح خواهیم داد):

فصل اول – قدر هدایای زمینی را بدانیم

فصل اول کتاب شیمی 2 در ابتدا به بررسی آرایش الکترونی، روندهای تناوبی، اجزای اتم و شعاع اتمی می پردازد. اما مهم‌ترین قسمت این فصل از کتاب بدون تردید بخش استوکیومتری واکنش‌های آن است. استوکیومتری واکنش‌ها طبق بررسی‌های ما مهم‌ترین و پرتکرارترین مبحث در کنکور سراسری (تجربی و ریاضی) است. مفاهیمی مثل بازده واکنش و درصد خلوص مواد شرکت‌کننده در واکنش‌ها نیز که جزو پرچالش‌ترین مباحث نزد بچه‌های دبیرستانی هستند، در این فصل مورد بحث قرار می‌گیرد.

اما صبر کنید! فصل 1 شیمی یازدهم هنوز تمام نشده است! این فصل همچنین به شیمی آلی، معرفی برخی گروه‌های عاملی هیدروکربنی و نیز شیوه نام‌گذاری ترکیبات آلی نیز می‌پردازد.

در واقع فصل 1 شیمی یازدهم بی‌نهایت مهم است.

فصل دوم – در پی غذای سالم

فصل دوم شیمی یازدهم (که در شیمی دانشگاهی به دو مبحث ترمودینامیک و سینتیک شیمیایی مشهور است) نیز از اهمیت بسیار زیادی در امتحان نهایی شیمی یازدهم و نیز در کنکور سراسری برخوردار است. در این فصل به مباحثی مثل سوختن، گرمای ویژه، انرژی، سطح آنتالپی، قانون هس، سرعت واکنش و عوامل موثر بر آن پرداخته می‌شود.

فصل سوم – پوشاک نیازی پایان ناپذیر

اما این فصل از حیث تعداد سوالات به طور سنتی کم‌اهمیت‌ترین فصل شیمی یازدهم محسوب می‌شود. با این حال چون سیستم محاسبه تراز شیمی کنکور بر اساس تعداد درست و غلط و نزده نیست، و با پذیرفتن این واقعیت که چنانچه شما بتوانید بخشی از سوالاتی که برای دیگران بسیار چالش‌برانگیز است را درست حل کنید، تاثیر بسزایی در تراز شما خواهد داشت، این فصل دارای اهمیت ویژه می‌شود.

این فصل پلیمرها را مورد بررسی قرار داده و نیز بسیاری از گروه‌های عاملی مثل الکل‌ها، اسیدهای آلی، استرها و پلی‌استرها و مسائل مربوط به شیمی آلی در این فصل تدریس می شوند.

کلاس خصوصی شیمی یازدهم

مراحل برگزاری کلاس خصوصی شیمی یازدهم در تیم اساتید شیمی ایران به این صورت است:

  1. ابتدا از طریق لینک موجود در انتهای همین صفحه نسبت به ثبت نام در کلاس اقدام کنید.
  2. با گذشت حداکثر چند ساعت از ثبت نام شما، استاد دوره با شما تماس گرفته و برای برگزاری کلاس هماهنگی‌های لازم را به عمل می‌آورد.
  3. سعی کنید برای هر چه بهتر شدن کیفیت کلاس، موارد زیر را پیش از شروع کلاس‌ها برای استاد ارسال کنید: نام کتابی که رفرنس درس است یا فایل آن (ضروری)، جزوه‌ی درس (اختیاری)، نمونه سوالات ترم پیشین (اختیاری)
  4. کلاس‌ها شروع شده و بعد از برگزاری آن‌ها در آزمون خود شرکت می‌کنید و در صورتی که همه چیز خوب پیش برود با نمره‌ای عالی آن درس را پاس خواهید کرد!

* نکته: لازم به ذکر است کلیه کلاس‌های تیم اساتید شیمی ایران که از طریق لینک ثبت نامی صورت می‌گیرد به صورت مجازی تشکیل می‌شوند. برای رزرو کلاس حضوری با پشتیبانی تماس بگیرید.

دبیر کلاس خصوصی شیمی یازدهم

کلاس های خصوصی شیمی یازدهم تیم اساتید شیمی ایران در حال حاضر توسط اساتید زیر برگزار می‌شود:

* نکته: تخصیص اساتید فوق به دوره کلاس خصوصی شیمی یازدهم شما، توسط تیم اساتید شیمی ایران صورت می‌گیرد. با این حال در صورتی که تمایل دارید با استاد خاصی کلاس داشته باشید، می‌توانید در قسمت توضیحات سفارش این موضوع را درج کنید.

مشاوره کلاس خصوصی شیمی یازدهم

در صورتی که برای شرکت در کلاس خصوصی شیمی یازدهم مردد هستید و سوال دارید که آیا این دوره می‌تواند اهداف تحصیلی مورد نظر شما را تامین کند یا خیر؟ جای هیچ نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر به صورت مستقیم با اساتید شیمی ایران در تماس باشید:

اطلاعات دوره خصوصی شیمی یازدهم

  • نام دوره: کلاس خصوصی و فشرده شیمی یازدهم دبیرستان

  • استاد دوره: تیم اساتید شیمی ایران

  • تعداد جلسات: قابل انتخاب در سبد خرید

  • زمان‌بندی: توافقی

  • نوع دوره: ۱۰۰٪ مجازی

  • شهریه دوره: هر جلسه ۴۰۰ هزار ت

  • گارانتی: برای این دوره گارانتی تعریف نشده است

مقررات کلاس خصوصی شیمی یازدهم دبیرستان

⚠️ قوانین و مقررات:
  • در صورتی که در بخش نام استاد یک دوره، عبارت “اساتید شیمی ایران” ذکر شده باشد، استادی که به آن دوره‌ی خصوصی یا گروهی تعلق می‌گیرد، متناسب با سطح کلاس بوده و در این صورت استاد توسط تیم اساتید شیمی ایران تعیین می‌گردد. در چنین شرایطی بعد از ثبت نام از سوی تیم پشتیبانی برای هماهنگی بیشتر و ارائه اطلاعات تکمیلی با شرکت‌کنندگان تماس گرفته خواهد شد.
  • شرکت‌کنندگان موظف هستند از به اشتراک گذاری مطالب کلاس یا دوره پشتیبانی استاد (اعم از مطالبی که در چت خصوصی شبکه‌های اجتماعی نظیر واتساپ یا تلگرام گفته می‌شود، وویس استاد، ویدیو و صدای استاد در کلاس درس، توصیه‌های استاد، فایل‌های ارسالی استاد و غیره) با هر شخص ثالث دیگری یا در هر پلتفرم عمومی و خصوصی مجازی یا غیرمجازی پرهیز نمایند.
  • مسئولیت کمّی و کیفی برگزاری کلاس‌ها با اساتید است. تیم اساتید شیمی ایران در برابر عودت شهریه تنها در صورت رضایت طرفین (استاد دوره و شرکت‌کننده) یا بر اساس حکم قضایی ابراز مسئولیت می‌کند.
  • در صورت عدم رضایت از یک دوره بعد از ثبت نام، شرکت‌کننده می‌تواند بر اساس آنچه در بخش “گارانتی” در قسمت توضیحات دوره آموزشی نوشته شده است، مبلغ مورد نظر را مطالبه نماید. در صورتی که یک دوره یا محصول فاقد بخش “گارانتی” باشد، امکان عودت شهریه موجود نیست.

قوانین و مقررات را مطالعه کرده و با آن موافقم

ثبت نام در دوره
5/5 - (1 امتیاز)